19 februari, 2006

Promotieteam


In het kader van de promotie van Weekendhike mocht ik zaterdag samen met nog 7 andere enthousiastelingen Weekendhike promoten op de Fiets en Wandelbeurs die afgelopen weekend werd gehouden in de RAI te Amsterdam.

Na wat enthousiaste kreten ter begroeting en het aantrekken van het nieuwe Weekendhike shirt kon de pret beginnen.
Na eerst maar eens met een stapel flyers de beurs over te zijn gewandeld en aan iedereen die maar enigszins iets droeg wat leek op wandelschoenen deze flyer in handen te hebben gedrukt kwamen we terug bij de stand alwaar het tijd werd voor het serieuze werk;
De agressieve verkoop methode. Onder het motto”als lullen pudding is zijn wij Dr. Oetker” gingen we voortvarend te werk om zieltjes te winnen, hetgeen aardig lukte. We (we is in dit geval Weekendhike, u kent het wel, het we gevoel) hadden speciaal voor de beurs een beursaanbieding. Na een korte uitleg over hoe Weekendhike werkt en uitleg over het strippen systeem vertelde je de mensen dat ze kans maakten op een gratis jaarkaart. Vertel de gemiddelde Nederlander dat ze kans maken op een gratis jaarkaart en je hebt de interesse gewekt. Na om 13.30 uur afgelost te zijn konden we zelf de beurs over lopen en hebben we die even onveilig gemaakt. Dit hebben we bereikt door o.a. diverse fietsen uit te proberen op een speciaal daar voor aangelegd parcours. Vooral de tandem en de tegensturende bakfiets zorgden voor grote hilariteit. En als Miranda in de bak zit heb je geen fietsbel meer nodig.We hebben daarna wel bij Ruben opgebiecht dat we vreemd zijn gegaan door wat fietsen uit te proberen. Weekendhike is immers geen fietsclub. Gelukkig is het ons vergeven.Ik heb me weer prima vermaakt deze dag, zoals eigenlijk altijd wel als ik met weekendhike op stap mag.

P.S. ik heb gehoord dat Veronica(u weet wel, de omroep met het bijbehorende blad) het promotieteam van weekendhike graag een baan zou willen aanbieden. Inderdaad, als nieuwe gezichten van het promotieteam.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé, t-shirts!!!